پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

چگونگی استقرار نظام روابط عمومی الکترونیکی

چگونگی استقرار نظام روابط عمومی الکترونیکی در سازمان‌ها از جدی‌ترین نیازهای امروز روابط عمومی‌ها است. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود ذهبیون - مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و ترابری - در دیدار مسوولان برگزاری سومین همایش روابط عمومی الکترونیک با بیان مطلب فوق افزود: به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر بحث‌ها و بررسی های خوبی در حوزه تبیین ضرورت‌ها و الزامات به‌کارگیری فن‌آوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات در انجام باکیفیت‌تر و بهینه‌تر وظایف و مأموریت‌های روابط عمومی‌ها انجام شده است. ذهبیون ضمن تشریح وضعیت فعلی زیرساخت‌ها و امکانات کشور برای ایجاد و توسعه روابط عمومی الکترونیکی با بیان اینکه معتقدم از امکانات موجود استفاده حداکثری به‌عمل نیامده است، علت این امر را بی‌توجهی به موضوع آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه روابط عمومی الکترونیک دانست و افزود: طبیعی است یکی از پیش فرض‌های استقرار روابط عمومی الکترونیک، آموزش نیروی انسانی شاغل در روابط عمومی است. مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و ترابری همچنین خواستار تدوین منشور اخلاقی و حرفه‌یی روابط عمومی‌ها شد و اظهار کرد: این اقدام به منظور آگاهی متقابل پرسنل روابط عمومی‌ها و مخاطبان درون و برون سازمانی از ماموریت و کارکرد روابط عمومی‌ها ضروری است. وی در پایان تدوین منشور روابط عمومی را یکی از قدم‌های جدی برای تحقق روابط عمومی الکترونیک برشمرد و تاکید کرد: متاسفانه هنوز در برخی دستگاه‌های دولتی توجه و نقش جدی به روابط عمومی داده نشده که این مشکل ریشه در دیدگاه سنتی مدیران دولتی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد