
سازمانهایی که خلاقیت و نوآوری یکی از فاکتورهای مهم و درخور توجه در کارشان محسوب میشود، هیچگاه به گذشته رضایت نداده و همواره با بهرهگیری از ساز و کارهای خلاقانه، تغییر در نگرش و رفتار را سرلوحه امور خویش میدانند. آنان به ایدههای نو احترام می گذارند و با رغبت و حساسیت آنها را دنبال می نمایند. علی هاشمی در وبلاگ«ارتباط» نوشته است: یکی از واحدهای هر سازمان پویا، روابط عمومی آن سازمان است و اگر این واحد برخوردار از پویایی و خلاقیت باشد میتواند تحرک و نشاط را به تمامی سازمان منتقل سازد. اصولا نوآوری در کارها و برنامههای روابط عمومیهای فعال یکی از مولفههای اصلی به شمار میرود. با جهانی که هر لحظه در حال تغییر است روابط عمومیها ناچارند به سمت ایدههای نو گام بردارند.