پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

روابط عمومی، پل ارتباطی مردم با مسوولان

 
 برخی از کارشناسان روابط عمومی ادارات در استان سمنان این نهاد را پل ارتباطی متقابل مردم و مسوولان می‌دانند و معتقدند: نقش روابط عمومی شناخت فرصتها و تهدیدهاست. آنها توجه مسوولان به‌جایگاه روابط عمومی و تاثیرگذاری آن در روند امور دستگاه، داشتن نگاه نو، به کارگیری نیروهای مجرب و دارای تحصیلات مرتبط در روابط عمومی و خودباوری مسوولان روابط عمومی را از مهمترین عوامل موثر درارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها می‌دانند. آنها با بیان اینکه عشق و تخصص دو ویژگی مهم در کار روابط عمومی است بازسازی این واحد برای ارتقای کارآیی و اثربخشی آنها را ضروری خواندند. دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان‌سمنان در این‌زمینه معتقد است به رغم تاثیرگذار بودن روابط عمومی‌ها هنوز به این واحدها در ادارات و دستگاهها توجه نمی‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد