
برخی از بزرگترین شرکتهای فنآوری از جمله مایکروسافت، اینتل، گوگل و اینترنشنال بیزنس ماشینز در حال متحد شدن با یکدیگر برای مبارزه با سرریز اطلاعات هستند.
هجوم تماسهای تلفنی، ایمیل و پیامهای فوری که توجهها را منحرف کرده و به بهرهوری آسیب میزند شکایت متداولی محسوب میشود و اکنون بسیاری از شرکتهایی که به ایجاد این سیل کمک کردهاند تلاش دارند با آن مقابله کنند. شماری از شرکتهای فنآوری هفته گذشته به منظور بررسی این مشکل، شناساندن آن و توصیه راههایی برای کمک به کارمندان برای کنار آمدن با این سیل دیجیتالی، یک گروه غیرانتفاعی تشکیل دادند.