
اصولا حضور چهرههای سرشناس و محبوب در تبلیغات یکی از بحثهای داغ در زمینه برندسازی است که گهگاه محل اختلاف شدید علمای این علم هم هست.
نویسنده وبلاگ»تبلیغ از نوع بازرگانی» به نشانیhttp://ha-bananej.blogfa.com آورده است: برخی از این علما معتقدند که فقط انتخاب یک چهره ورزشی یا سینمایی مهم نیست، بلکه تاثیری که شخصیت آنها در اذهان بر شخصیت شرکت یا محصول میگذارد هم دارای اهمیت است. “دیوید براون”، یک شرکت تحقیق بازار در آمریکاست که دو سال پیش یک سیستم آنلاین مستقل را برای طبقهبندی چهرههای محبوب آمریکا راه اندازی کرد تا بر اساس آن توانایی هر یک از این چهرهها را در تاثیرگذاری بر بازار مورد سنجش قرار دهد.