پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

کتاب بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران


با تیراژ 3300 نسخه در دست انتشار است
کتاب بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران 
بازاریابی و فروش تلفنی اثر پرویز درگی حاوی 100 صفحه در دو فصل تدوین، و هم اکنون مراحل چاپ را با تیراژ 3300 نسخه طی می کند. انتشارات رسا، ناشر کتابهای پیشین این مولف، فعالیت های اجرایی خود را برای نشر این اثر به کار گرفته و تا ماه آینده کتاب را در اختیار علاقمندان، قرار خواهد داد. از جمله ویژگیهای این اثر، مطالب کاربردی، عبارات روان و سلیس، نکات کاملا مستقل از همدیگر است، برای آنکه خواننده بنا به ذوق و سلیقه خود، مطالعه کتاب را پیش برد.
علاقمندان برای خرید کتاب و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 4-66028410-021 تماس بگیرند و یا به سایت www.TMBA.ir مراجعه کنند.

24 کشور عقب‌مانده دنیا وب‌سایت اطلاع‌رسانی گردشگری دارند .


معاون وزیر ارتباطات
24 کشور عقب‌مانده دنیا وب‌سایت اطلاع‌رسانی گردشگری دارند 
خبرگزاری موج - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که هم اکنون 24 کشور عقب‌مانده دنیا وب‌سایت اطلاع‌رسانی گردشگری دارند، گفت: درسند راهبردی گردشگری الکترونیک توجه به 7 حوزه ذکر شده در سند جامع فناوری اطلاعات کشور ضروری است.
به گزارش خبرنگار موج ؛ عبدالمجید ریاضی امروز در همایش گردشگری الکترونیک، اظهار داشت: امروزه بسیاری از کشورهای دنیا برنامه توسعه خودشان را بر اساس IT می‌نویسند و از موضوعات امروز مورد بحث در دنیا ICT و گردشگری است. وی افزود: گردشگری بدون ICT در دنیا معنی ندارد. امروزه حضور کشورها در دنیای مجازی یک اصل انکار ناپذیر است، لذا نمی‌توانیم به عنوان یک برنامه استراتژیک، توسعه گردشگری را در کشور داشته باشیم اما در فضای مجازی حضور پیدا نکنیم.

آخرین مهلت ثبت نام درجشنواره انتشارات روابط عمومی های کشور

آخرین مهلت ثبت نام در بخشهای مختلف چهارمین جشنواره انتشارات روابط عمومی های کشور اعلام شد. به گزارش ستاد خبری این جشنواره ، مهلت ارسال آثار به بخش رقابتی و همچنین ثبت نام در نمایشگاه ، کارگاه های آموزشی و سمینار علمی حداکثر تا روز شنبه مورخ 1/4/1387 تعیین شده است. براین اساس، سازمانها، شرکتها و موسساتی که قصد دارند در بخش رقابتی جشنواره مذکور شرکت نمایند، می بایست آثار خود مورد نظر خود را حداکثر تا تاریخ 1/4/87 به دبیرخانه علمی جشنواره تحویل نمایند.
خاطرنشان می شود در این رویداد علمی و تخصصی روابط عمومی، علاوه بر بخش رقابتی مربوط به انتخاب نشریات داخلی برتر، انتشارات برتر روابط عمومی ها ( کتاب، بروشور، کاتالوگ و پوستر)، روابط عمومی الکترونیک برتر(وب سایت، خبرنامه الکترونیکی، اینترانت) نیز انتخاب و به برگزیدگان در دو گروه تهران و استانها لوح افتخار و تندیس جشنواره اعطاء خواهد شد.
در این جشنواره علاوه بر بخش رقابتی، کارگاه های آموزشی حرفه ای و سمینار تخصصی یک روزه جهت آگاهی فعالان عرصه روابط عمومی با دستاوردها و تکنیک های نوین این رشته ، نمایشگاه ویژه ای نیز جهت آشنایی دست اندرکاران روابط عمومی ها با پیشرفت ها و توانمندی های یکدیگر و بهره مندی از خدمات موسسات انتشاراتی و شرکتهای تبلیغاتی، برگزار خواهد شد.
ضمنا، سایت اینترنتی انجمن به نشانی www.prsa.ir جهت دریافت اطلاعات کامل یا ثبت نام اینترنتی در بخش های مختلف جشنواره و شماره تلفنهای 2-66596661 به منظور طرح پرسشهای مورد نظر اعلام می گردد.
این جشنواره در روزهای 12-10 تیر ماه سال جاری در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب تهران برگزار می شود.

معرفی برنامه های رادیو تجارت

رادیو تجارت با هدف اطلاع‌رسانی در موضوعات مختلف اقتصادی و با شعار عدالت توزیعی اطلاع‌رسانی اقتصادی بازرگانی، فعالیت خود را در 29 مهر ماه آغاز نمود.
برخی از برنامه های ثابت این رادیو به شرح ذیل می باشد:

"فراسو " و معرفی سازمان استاندارد سازی جهانی
 برنامه " فراسو " کاری از گروه جهان و تجارت است و هر هفته روزهای پنجشنبه به معرفی یکی از سازمان ها و مراکز اقتصادی جهان می پردازد .

 "امید ایران " پاسخگوی سوالات شنوندگان
برنامه امید ایران در پنجشنبه های هر هفته به سوالات شنوندگان که در طول هفته از برنامه شده است را با حضور کارشناسان پاسخ می دهند .

پوشش این رادیو در سطح کشور و روی موج 5/102 مگاهرتز می باشد.

دومین همایش بین المللی دین و رسانه

 
 دومین همایش بین المللی دین و رسانه با همت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران،پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات و کمیسیون ملی یونسکو در تاریخ 19 تا 22 آبان ماه سال جاری در تهران و قم برگزار می‌شود.همایش فوق در دو بخش دین و ارتباطات رسانه‌ای و دین در رسانه پذیرش مقاله می‌نماید.محورهای اصلی پذیرش مقاله عبارتند از: محور اول: 1- دین و نظریه‌های رسانه، 2- دین و کارکردهای رسانه، 3- دین رسانه و مطالعات فرهنگی 4- دین رسانه و جهانی شدن و محور دوم: 1- رسانه و مجازی شدن دین،2- رسانه و معارف دینی، 3- رسانه و قداست، 4- مطالعات موردی در حوزه دین و رسانه