پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

مدل «سه هسته‌یی» توسعه بازار روابط عمومی، بازاریابی و مدیریت

توسعه بازار در شرایط رقابتی بازارهای جهانی امروز بزرگترین دغدغه سازمان‌ها به شمار می‌رود. هر یک از سه بخش روابط عمومی، بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان از جنبه عملیاتی اهمیت بسیار زیادی در فرایند توسعه بازار دارند و لذا از هم گسیختگی و عدم انسجام و یکپارچگی این بخش‌ها می‌تواند باعث کاهش بهره‌وری سازمان در توسعه بازار شود. به گزارش سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرنود حسنی در وبلاگ خود به نشانی http://farnoodhasani.blogfa.com آورده است: با توجه به تغییرات بیشماری که در ساختارهای اقتصادی به وجود آمده است و سازمان‌ها به جای تاکید بر محصول‌گرایی تمامی تلاش و نگاه خود را معطوف به پیروی از اصل مشتری‌مداری کرده‌اند، لازم است تا بازنگری اساسی و ساختاری در استفاده از زیرساخت‌ها و امکانات بالقوه و بالفعل برای پاینده‌سازی عملی این اصل داشته باشند و بر این اساس ضمن تجدیدنظر در اهداف عملیاتی ساختار تیمی واحدهای روابط عمومی، بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان، زمینه بهم پیوستگی و ارتباط این سه بخش را فراهم کنند. از این رو تعریف رویکرد و مدل جدید سه هسته‌یی، ضمن افزایش قابلیت‌های سازمان در کارتیمی، زمینه یکسان‌سازی هدف‌ها، یافتن هدف‌های مشترک و در نهایت پدید آمدن یک جریان به هم پیوسته و مبتنی بر فرایندهای سامانه مدار را در سازمان فراهم می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد