پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

یــک آگـهی خــوب دو کلـمه بیــشتر نــدارد: تماشـا کنیــد

 «کلمه‌ها موانعی هستند در راه ایجاد ارتباط»، «یــک آگـهی خــوب دو کلـمه بیــشتر نــدارد: تماشـا کنیــد»، «توضیح دادن درباره یک محصول هیچ گاه به اندازه نشان دادن آن موثر نیست»، «مخاطبان، متن‌های تبلیغاتی را نمی‌خوانند، بلکه فقط عنوان‌های تبلیغاتی را می‌خوانند» این‌ها برخی از اظهارنظرهای جالب صاحب نظران تبلیغات درباره متن‌های تبلیغاتی است. در وبلاگ «گروه سیگما» آمده است: حرف اول را در تبلیغات گرافیکی تصویر می‌زند. دقیقا برعکس اتفاقی که در کشور ما رخ می‌دهد. اما این اتفاق دلایل متعدد دارد که یکی از این موارد ذایقه مخاطب ایرانی است. به تعبیری مخاطب ایرانی علاقه دارد تا پیام برای او واضح گفته شود و کمترین تلاش فکری درباره استخراج پیام به خرج ندهد(این امر یکی از نشانه‌های جوان بودن تبلیغات درکشور ماست).
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد