پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

استاندارد تولید محتوای فارسی در فضای سایبر

یک نهاد به تنهایی نمی‌تواند ایجاد محتوای فارسی در فضای سایبر را به عهده بگیرد زیرا با توجه به تنوع افکار موجود در فضای سایبر باید یک متولی استانداردها را مشخص کند و ایجاد محتوا در هر زمینه را برعهده‌ی نهادهای مربوطه همچون علمی، فرهنگی، هنری و اقتصادی بگذارد.
محمدرضا رکن‌الدینی - عضو هیات علمی دانشگاه - با بیان این مطلب و با تاکید بر این که محتوای فارسی در فضای سایبر کم است، آموزش مجازی را یکی از موثرترین راه‌های تولید محتوا در جهان دانست و گفت: در هر جایی از جهان با ایجاد محتوای آموزش الکترونیکی و قرار دادن آن برروی شبکه‌ها و اینترنت حجم زیادی از مطالب به زبانی خاص را ایجاد می‌کنند در حالی که ایران در حوزه آموزش مجازی پیشرفتی نداشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد