پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

مهمترین سرمایه یک رسانه اعتماد مخاطبان است

یک رسانه در هر شرایطی رسانه نیست و می‌تواند نارسانه هم باشد! مهمترین دلیل این اتفاق زمانی است که نسبت به رسانه اعتمادی وجود نداشته باشد، یعنی زمانی که هرچقدر هم رسانه را گسترش می‌دهیم و تنوع هم دارد، ولی چون اعتماد مخاطب پشت آن نیست، در واقع با یک نارسانه طرف هستیم! در وبلاگی به نشانی http://maziaran.blogfa.com به عوامل متعددی که در ایجاد اعتماد مخاطب دخیل هستند اشاره شده و آمده است: ابتدا به سراغ نظام اجتماعی بروید؛ مسائلی مانند نظام هنجاری موجود در جامعه، نوع نگاهی که نسبت به وقایع و مخاطبان وجود دارد، ‌مجموعه باید‌ها و نباید‌هایی که در هر جامعه‌ای گفته می‌شود و جامعه از آن تاثیر می‌گیرد و...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد