جیکویر پرابهو دیوید در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی فارس در پاسخ به این پرسش که روابط عمومی در آسیا با غرب چه تفاوتهایی دارد، گفت: روابط عمومی در غرب بسیار پیشرفتهتر بوده و مبتنی بر سود و فروش است اما در آسیا پیشرفت چندانی نداشته است. وی در پاسخ به این پرسش که برای اینکه روابط عمومیها ارتباط مؤثری را با مخاطب داشته باشند باید چه اقداماتی را انجام دهند، اظهار داشت: دو نکته اساسی باید در این مسئله مورد توجه قرار گیرد که یکی از این نکات این است که پیام به صورت شفاف در اختیار مخاطبان قرار داده شود؛ و در مرحله بعدی باید بازخورد مشتری نسبت به پیام از سوی روابط عمومی دریافت و به سازمان ارائه شود.
عضو هیئت مدیره M&ISM در پاسخ به این پرسش که سطح کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران را چطور ارزیابی میکنید، گفت: برگزاری همایشهایی همچون کنفرانس بینالمللی روابط عمومیها میتواند زمینهساز خوبی باشد تا روابط عمومیها فعالیتهای خوبی در زمینه ارتقای دانشهای خود در زمینه روابط عمومی داشته باشند و در واقع شرکتهای چندملیتی در این کنفرانس میتوانند با انتقال تجربه خود برای افزایش نقش و فعالیتهایشان در روابط عمومیها داخلی مؤثر باشند.