پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

تهیه ضوابط برای ساماندهی آگهی‌ها نیازمند مشارکت همه نشریات است

ساماندهی آگهی‌های مطبوعاتی ازجمله موضوعات مهمی است که در چند سال اخیر و به خصوص در سال جاری مورد توجه بسیاری از مسئولان، مردم و دست‌اندرکاران این حوزه قرار گرفته است.علیرضا کریمی، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از مشکلاتی که از طریق این آگهی‌ها و به وسیله برخی افراد سودجو برای مردم و دستگاه انتظامی کشور به وجود می‌آید، از ابتدای سال جاری مقرر شده با تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان نشریات کثیرالانتشار که به خصوص در بخش آگهی‌های نیازمندی دارای بیشترین حجم آگهی هستند، ضوابطی برای پذیرش و انتظار آگهی‌ها تدوین شود تا پس از طرح در مراجع قانونگذار و به تصویب رساندن آن، رسانه‌های مکتوب اعم از نشریات و آگهی نامه‌ها در پذیرش و انتشار آگهی ملزم به رعایت ضوابطی شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
شبیر دائمی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.prkhaneh.blogfa.com

سلام
از اینکه در اختتامیه کنفرانس نتوانستم با شما خداحافظی کنم معذرت می خواهم به امید دیدار مجدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد