هزینه بالای تبلیغات تلویزیونی، داستان ٧٠ من کاغذی است که در آن سوی دنیا به دلیل تعدد شبکههای تلویزیونی دههها است که معضل به حساب نمیآید. اما این تعدد در عین حال باعث شده تا چالشهایی از جمله عدم توجه مخاطبان به تیزرها معضل جدید تبلیغاتچیهای فرنگی بشود و به جای چانه زنی برای کاهش قیمت پخش آگهی در تلویزیون، دستیابی به رسانههایی غیر از تلویزیون که توانایی بیشتری در جلب توجه مخاطبین دارند، در اولویت قرار بگیرد. نویسنده وبلاگ «تبلیغ از نوع بازرگانی» به نشانی http://ha-bananej.blogfa.com در ادامه آورده است: بازاریابی تجربی ( Experiential Marketing ) یکی از راه حلها برای این معضل است که عجیب توجه شرکتهای تبلیغاتی بین المللی را به خودش جلب کرده است.