پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

امروز کارکرد بلندگویی رسانه وجود ندارد

امروز گاهی وقت‌ها که به اجرای برخی در برنامه‌های مختلف نگاه می‌کنم، وضعیتی بلندگویی را حس می‌کنم. متون قشنگ و البته بدون کاربرد برای مخاطب امروز رسانه (عصر مخاطبان متخصص) که مجریان بیشتر آن را حفظ کرده‌اند و در هر مناسبتی بخشی از آن را جلوی میکروفون می‌گویند... در ادامه مطلب وبلاگی آمده است: کارکرد بلندگویی رسانه امروز وجود تعریفی ندارد. در کل جهان این اتفاق افتاده و ماهیت بلندگویی رسانه به عنوان بخشی از قدرت از بین رفته است و امروزه رسانه‌ها در تعاریفی جدید به عنوان یک سیستم پیچیده در حقیقت دو طرفه هستند که نمی‌توان فقط آن را بلندگو دید. نحوه اجرا در پشت بلندگو با قرار گرفتن در پشت رسانه تفاوت دارد. ما دنبال ارتباطات رسانه هستیم، بیایید کمک کنیم اگر برخی برنامه‌ها یا مجریان هنوز در عصر بلندگو هستند، برگردند به عصر رسانه و ارتباط...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد