پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

رسانه‌های دیجیتال رقیب روزنامه‌های کاغذی

نسل جدید رسانه‌های الکترونیکی و مجازی که از آغاز هزاره سوم بر محبوبیت آن‌ها افزوده شد، امروزه به بزرگ‌ترین دغدغه برای صاحبان رسانه‌های سنتی تبدیل شده و آن‌ها را بسیار نگران کرده است. اگرچه برخی کارشناسان بر این باورند که هر یک از رسانه‌های دیجیتالی و سنتی جایگاه خود را دارند و برای مشتریان و مخاطبان خود اطلاع‌رسانی می‌کنند اما گروهی از دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که کم‌کم عمر رسانه‌های چاپی و کاغذی به سر رسیده و رسانه دیجیتال با انواع متنوع و کارآمد خود توانسته است تا گام‌های عمیق تر و سریع‌تری را در جذب مخاطب و افزایش محبوبیت خود بردارد و در اصل رقیب اصلی خود که همان رسانه‌های سنتی است را شکست دهد اما با این توضیحات آیا واقعا عمر روزنامه‌های کاغذی به سر رسیده است؟ کامل
نظرات 2 + ارسال نظر
فرشید علیزاده سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.pfrnmgolfa.blogfa.com

اقای مهدی عباسی نظر من همینه که باید این کاغذ ها از بین بروند چون قرن قرن دهکده جهانی ارتباطات هست اگر روابط عمومی ها نبودند ارتباطات نبود متشکرم

[ بدون نام ] جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.pfrnmjolfa.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد