نسل جدید رسانههای الکترونیکی و مجازی که از آغاز هزاره سوم بر محبوبیت آنها افزوده شد، امروزه به بزرگترین دغدغه برای صاحبان رسانههای سنتی تبدیل شده و آنها را بسیار نگران کرده است. اگرچه برخی کارشناسان بر این باورند که هر یک از رسانههای دیجیتالی و سنتی جایگاه خود را دارند و برای مشتریان و مخاطبان خود اطلاعرسانی میکنند اما گروهی از دانشمندان به این نتیجه رسیدهاند که کمکم عمر رسانههای چاپی و کاغذی به سر رسیده و رسانه دیجیتال با انواع متنوع و کارآمد خود توانسته است تا گامهای عمیق تر و سریعتری را در جذب مخاطب و افزایش محبوبیت خود بردارد و در اصل رقیب اصلی خود که همان رسانههای سنتی است را شکست دهد اما با این توضیحات آیا واقعا عمر روزنامههای کاغذی به سر رسیده است؟
کامل
اقای مهدی عباسی نظر من همینه که باید این کاغذ ها از بین بروند چون قرن قرن دهکده جهانی ارتباطات هست اگر روابط عمومی ها نبودند ارتباطات نبود متشکرم