پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

نگرانی رسانه های مسقل قزاقستان از وضع آزادی بیان

رسانه های مستقل در قزاقستان نگرانی خود را از اقدام کریم ماسیموف، نخست وزیر این کشور در تاسیس یک شرکت سرمایه گذاری مشترک رسانه ای اعلام کرده اند. این شرکت جدید در برگیرنده همه رسانه های دولتی در قزاقستان و روزنامه های یگمن قزاقستان و پراودای قزاقستان است. بسیاری از کارشناسان رسانه پیشبینی می کنند با راه اندازی این شرکت وضع رسانه های مستقل در قزاقستان مشکل تر می شود و این کار رقابت را برای آنها سخت تر کند. به گفته گالیا آژنوا، از کارشناسان سازمان غیردولتی بنیاد جهانی محافظت از آزادی بیان، شرایط جدید با ایجاد تمرکزگرایی بیشتر در قزاقستان، محدودیت مطبوعات را افزایش خواهد داد.برای اطلاعات بیشتر به این پیوند مراجعه کنید.

«بهرامی راد» به عنوان مدیر کل دفتر روابط عمومی منصوب شد

 
 طی حکمی از سوی « محمد حسین صفار هرندی « وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی « ناصر بهرامی راد « به عنوان مدیر کل دفتر روابط عمومی منصوب شد . در حکم « محمد حسین صفار هرندی « آمده است : با توجه به تعهد ، شایستگی و سوابق ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به عنوان مدیر کل دفتر روابط عمومی منصوب می شوید .
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم می افزاید : انتظار می رود با استفاده از بهترین روش ها امکان ارتباط عمیق ، صمیمانه و پاسخگویانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را با عموم مردم به ویژه مراجعین محترم برقرار نموده و شرایط انعکاس فعالیت ها و خدمات انجام شده همکاران را از طریق شیوه های گوناگون اطلاع رسانی فراهم کنید .

روابط ‌عمومی؛ اصلی‌ترین کانال ارتباطات درون سازمانی

 
 افراد به این منظور در سازمان‌ها گردهم می‌آیند تا کارها و فعالیت‌هایی را که به تنهایی از عهده انجام آن‌ها برنمی‌آیند، به کمک همدیگر پیش ببرند. در وبلاگ«پنجره» آمده است: سازمان رسمی به معنی ساختار آگاهانه‌ای از نقش‌ها در یک سازمان است که به صورت رسمی سازماندهی شده‌اند. سازمان رسمی در سازمان چهره دومی نیز دارد که به عنوان سازمان غیر رسمی شناخته شده است. سازمان غیر رسمی در دل سازمان رسمی پدیدار می شود و بدون آن نمی‌تواند ایجاد شود. در هر صورت سازمان غیر رسمی، سایه سازمان رسمی بوده و در عین حال بر آن اثر می‌گذارد و دارای خصوصیاتی متفاوت با سازمان رسمی است. نویسندگان مدیریت، سازمان غیر رسمی را هرگونه فعالیت شخصی مشترک بدون آگاهی از هدف مشترک می‌دانند، اگرچه به نتایج مشترک منجر شود.

گشایش دانشکده جدید رسانه های نوین در دوبی

دانشگاه آمریکایی دوبی از سپتامبر 2008 پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه های نوین محمد بن رشید را شروع می کند. این دانشجویان در مقطع کارشناسی پذیرفته خواهند شد.هدف از تاسیس این دانشکده در دوبی، تربیت نسل جدیدی از مدیران ارتباطات جمعی عنوان شده است. موسسان این دانشکده سعی دارند آن را به مهم ترین مرکز آموزش رسانه ای در خاورمیانه تبدیل کنند.برای اطلاعات بیشتر به این پیوند مراجعه کنید.

دعوت به همکاری از خبرنگاران تلویزیونی

وین میدیا که یک سایت چند رسانه ای تعاملی است از خبرنگارانی که در پی انتشار آثار خود هستند دعوت می کند گزارش های ویدیویی خود را در این تارنما منتشر کنند. این گزارش ها به هر زبانی که تهیه شده باشند، منتشر خواهند شد.
کاربران می توانند از خدمات وین میدیا برای معرفی و فروش آثار خود یا خریداری حق پخش گزارش های دیگران اقدام کنند. کاربران همچنین می توانند از این سایت برای کاریابی، آشنایی با متخصصان و معرفی خود استفاده کنند.
علاقمندان می توانند شرح حال کاری و تحصیلی خود را به همراه نامه ای که بیانگر نحوه آمادگی آنها برای همکاری با وین مدیا است را به این سایت ارسال کنند.
برای اطلاعات بیشتر به این پیوند مراجعه کنید.