پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

آغاز جنگ جهانی سوم اینترنتی

خبرگزاری فارس - بیش از 15 سال از ابداع اولین مرورگر برای دسترسی به وب می گذرد و از آن زمان تاکنون دنیای مرورگرهای اینترنتی شاهد وقوع سه جنگ جهانی بوده که اولین آن مربوط به اواسط دهه 90 است.به نقل از سی ار ان و تک وب، دنیای مرورگرهای اینترنتی تاکنون شاهد وقوع سه جنگ جهانی بوده که اولین آن مربوط به اواسط دهه 90 است. این جنگ بین مرورگر IE مایکروسافت و مرورگر نت اسکیپ روی داد که نتیجه آن به سود مایکروسافت تمام شد و در نتیجه نت اسکیپ به تاریخ پیوست.

ادامه مطلب ...

راه‌اندازی کانال ویژه کودکان پیش دبستانی در تلویزیون الجزیره

شبکه کودک الجزیره (JCC) با هدف قرار دادن گروه سنی جدید در بین مخاطبان، نخستین کانال عربی زبان ویژه‌ی کودکان پیش دبستانی را هم راه‌اندازی می‌کند.به گزارش ایسنا، برنامه‌های این شبکه به صورت رایگان در اختیار بینندگان تلویزیونی قرار می‌گیرد و در بدو امر 17 ساعت در روز برنامه خواهد داشت.

ادامه مطلب ...

در چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی دوستداران روابط عمومی

دوستداران و حمایتگران عرصه روابط عمومی معرفی و از آنان تجلیل شد. به گزارش ستاد خبری چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی آن دسته از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که در راستای اعتلای دانش روابط عمومی در کشور تلاش‌های ارزنده‌ای داشتند در مراسم اختتامیه چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و با حضور شهردار تهران و جمع کثیری از مدیران و کارشناسان روابط عمومی در محل همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی و از آنان تقدیر شد.برپایه این گزارش شهرداری تهران، شرکت قطارهای مسافربری رجاء، سازمان منطقه‌ای ویژه اقتصادی انرژی پارس، بانک اقتصاد نوین، موسسه‌های مالی و اعتباری قوامین و ثامن‌الائمه، بانک تجارت، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت سایپا دیزل، خبرگزاری‌های فارس و موج و روزنامه ایران به عنوان سازمان‌های دوستدار روابط عمومی معرفی و از آنان تجلیل گردید.

نتیجه سرمایه اجتماعی «اخلاق» است

نتیجه و برون داد توجه به سرمایه اجتماعی، اعتماد و اخلاق است.به گزارش ستاد خبری چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی پروفسور ویلیام کنن استاد دانشگاه ردفورد آمریکا در چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ضمن بیان مطلب فوق گفت: اخلاق یکی از نتایج موثر در ارتباط صحیح با سرمایه اجتماعی است.وی افزود: برخورد نامناسب با سرمایه اجتماعی آثار و پیامدهای سوئی بر جوامع در پی خواهد داشت. لذا باید تلاش کرد که با سرمایه اجتماعی به نحو صحیح ارتباط برقرار کرده و استفاده کنیم.همچنین دکتر آنتونیو نوگروگارو گفت: مسئولیت پذیری سازمانی روابط عمومی‌ها در میزان سرمایه اجتماعی یک رابطه و پیوستگی ایجاد می‌کند که می‌تواند منجر به توازن اجتماعی شود.

نگرانی کارشناسان از اصلاح قانون رسانه ها در آذربایجان

بعد از آن که دادگاه قانون اساسی جمهوری آذربایجان اعلام کرد در حال بررسی متممهایی برای منع پخش یا انتشار ویدئو، صدا یا عکس اشخاص بدون رضایت قبلی آنها بجز در موارد ویژه است، کارشناسان حقوق رسانه نگرانی خود را ابراز کردند.

بنا به گزارش رادیو اروپای آزاد، یکی از این کارشناسان ضمن ابراز سردرگمی از این متممها به این رادیو گفت: "هیچ قانون خاصی وجود ندارد که بیان کند خبرنگاران در چه مواردی مجاز به ضبط صدا یا فیلمبرداری از یک مقام دولتی در مکانی عمومی بدون رضایت وی هستند."

پاتریک باتلر از مرکز بین المللی روزنامه نگاران در واشنگتن نیز گفت: "هرگز نشنیده ام کشوری بگوید که شما نمی توانید صدا یا تصویر کسی را ضبط کنید که می گوید نمی دانم شما چه می گویید."آقای باتلر افزود منع ضبط صدا و تصویر در مکانهای عمومی بدون رضایت قبلی افراد "آزادی اطلاعات را شدیدا محدود خواهد کرد."برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید.