پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

نمایشگاه مجازی پائولو کوئلیو و خوانندگان آثارش

به مناسبت انتشار 100 میلیون نسخه از آثار پائولو کوئلیو، پائولو نمایشگاهی مجازی در وبلاگ خود برگزار کرده است و از تمام خوانندگانش دعوت می کند تا عکس خودش را در حالی که کتاب محبوبش از پائولو کوئلیو را در دست دارد، مستقیم به ایمیل paulocoelhocovers@gmail.com

بفرستد تا در وبلاگ کوئلیو قرار گیرد. برای مشاهده این نمایشگاه، به نشانیhttp://paulocoelhoblog.com/virtual-exhibition/ مراجعه کنید.

برای اینکه تصاویری را که تا به حال ارسال شده ببینید، به نشانی
http://www.flickr.com/photos/paulo_coelho/2643086326/in/set-72157605897378662

سری بزنیدلطفا نام و مشخصات خود و اگر پیامی دارید، پیام خود را به انگلیسی بنویسید.

پنجمین کنفرانس مدیریت سرآمدی و کیفیت

 
 


حوزه(های) تحت پوشش: مدیریت (عمومی)
تاریخ برگزاری: 6 مرداد 1387 تا 7 مرداد 1387
برگزار کننده:
محل برگزاری: تهران

تاریخ‌های مهم:
مهلت ارسال چکیده: 1387/4/1
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 1387/4/15
مهلت ارسال اصل مقاله: 1387/4/25


موضوعات و محورهای پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت سرآمدی و کیفیت:

در مسیر سرآمدی: راهکارها و رویکردهای متفاوت
رقابت پذیری: چالش ها، فرصت ها و تهدیدها
مدیریت استراتژیک و مالی در سرآمدی
مدیریت تکنولوژی و نوآوری در سرآمدی
سرآمدی در مدیریت پروژه
کامیابی ها و ناکامی های سرآمدی در ایران
سرآمدی در سازمانهای کوچک و متوسط
بازنگری مدل ها ونقش جوایز در توسعه پایدار
رویکردهای نوین در ارزیابی موسسه های عمومی و خدماتی

تلفن دبیرخانه: 021-77652904
فکس دبیرخانه: 021-77652906
ایمیل: info@iran-excellence.com
وب‌سایت: http://www.iran-excellence.com

اولین کنفرانس تخصصی نظام اداری الکترونیکی

 

اولین کنفرانس تخصصی نظام اداری الکترونیکی با هدف آشنایی مدیران و کارشناسان IT وزارتخانه ها سازمانها و ادارات با نمونه های علمی و عملی نظام اداری الکترونیکی و با شعار نوآوری و شکوفایی در نظام اداری الکترونیکی 6 و 7 مردادماه سال جاری درمرکز همایشهای رازی برگزار می شود.


مخاطبین این همایش که به همت مرکز همایش های علمی طاپکو و با حمایت برخی از وزارتخانه ها و دانشگاهها برگزار می شود، مدیران فناوری اطلاعات و تحول اداری برنامه ریزان و مدیران امور اداری و روابط عمومی سازمان ها و ادارات، مدیران عامل شرکت ها، کارآفرینان و برنامه نویسان می باشند.

این همایش علمی با هدف آشنایی با نمونه های علمی و عملی نظام اداری الکترونیکی، توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش درزمینه نظام اداری الکترونیکی بحث و تبادل نظر درخصوص نمونه های پیاده شده دولت الکترونیکی در کشورهای پیشرفته، اصول معماری سازمان الکترونیک، معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی در زمینه نظام اداری الکترونیکی و تبادل دستاوردها و تجربیات شرکتها و سازمان های برترداخلی در خصوص نظام اداری الکترونیکی برگزار می شود.

یلوپیج تجاری ایران مصداق تبلیغات هدایت کننده

کتاب‌های یلوپیج در دنیا به عنوان کتاب مرجع بازرگانی شناخته شده‌اند که این مورد در ایران می تواند مصداقی برای تبلیغات هدایت کننده باشد.
به گزارش موج به نقل از یلو پیج ، کتاب‌های یلوپیج در دنیا به عنوان کتاب مرجع بازرگانی شناخته شده‌اند و به دلیل نحوه طبقه‌بندی و کد گزاری اطلاعات صنایع کشور، برای تمام کسانی که هر نوع فعالیت تجاری انجام می‌دهند، قابلیت استفاده دارند و اما این مرجع ارزشمند برای تجار، صنعتگران ومدیران بازاریابی چند سالی است ک با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران به همت انتشارات مبلغان، در ایران مطابق استانداردهای جهانی به سه زبان زنده منتشر می‌شود.
بر اساس این گزارش ،شروع انتشار یلوپیج تجاری ایران از سال 1374 بوده است و در حال حاضر اطلاعات 000/20 شرکت فعال کشور به صورت طبقه‌بندی شده روی سایت یلوپیج ایران قرار دارد.
اطلاعات شرکت‌ها در 25 بانک اطلاعاتی و 670 زیر شاخه تخصصی طبقه‌بندی شده و به صورت موضوعی و الفبایی جهت استفاده کاربران تنظیم شده است.
بر این اساس ، کتاب یلوپیج ایران به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و مزیت‌هایی که دارد از مهمترین کتاب‌های راهنمایی است که در ایران به عنوان یک مرجع تجاری شناخته شده است. نقش کتابی چون یلوپیج ایران در معرفی امکانات بالقوه اقتصادی کشورمان چه در داخل کشور و چه در سراسر جهان انکار ناپذیر است. آگاهی فعالان اقتصادی از پتانسیل‌های اقتصادی و تسهیل دسترسی تجار و بازرگانان به تولیدکنندگان و هم پوشانی بین فعالین صنایع برای تکمیل زنجیره تولید خود نقش مهمی است که یلوپیج تجاری ایران ایفا می‌کند و مزیت‌های حضور در این دایره المعارف برای شرکت‌ها یک اعتبار فرامرزی فراهم می‌کند.

ادامه مطلب ...

تبلیغات تلویزیونی مسابقات یورو 2008

در جریان پخش مسابقات گروهی جام ملتهای اروپا در سال 2008 ، دو شبکه ی بزرگ تلویزیونیM6 و TF1، از حق پخش دور نخست مسابقات 48 میلیون یورو درآمد تبلیغاتی نصیب خود کردند.
به گزارش موج و به نقل ازپایگاه خبری challenge، بیست و چهار بازی در جریان رقابت های گروهی جام ملت های اروپا برگزار شده است که این دو شبکه ی تلویزیونی 9/48 میلیون یورو از تبلیغات تلویزیونی کسب کرده اند.
گفتنی است، دور نخست رقابتها از 7 تا 18 ژوئن برگزار شد، شبکه ی تلویزیونی TF1 با 532 فیلم تبلیغاتی معادل 393/26 میلیون درآمد کسب کرد و شبکه ی M6 با پخش 555 فیلم تبلیغاتی معادل 481/22 میلیون یورو درآمد داشته است. این دو شبکه حق پخش این مسابقات را با پرداخت 50 میلیون یورو پرداخت به عهده گرفتند تا بتوانند این مسابقات را تحت پوشش خود قرار دهند.